Friday, June 18, 2010

Anak sedara 3

Dah lame tak update blog ni dgn artwork...pc problem....konon...alasan lain selain malas hehehe. Gambar ni sebenarnye belum siap sepenuhnye tapi sebab dah lame terperap jadi terpaksa la siapkan ala kadar je..supaya tak sunyi sangat blog ni dari aktiviti.
Sebenarnya rambut dia bukan macam ni tapi dah tuan punya badan nak tukar fesyen rambut ala2 justin bieber konon..hmm buat je la...

5 comments:

Bee said...

oooo..leh pilih style rambut ye...
kalo cam tu nak rambut ala2 stacy leh...hehehe..

anes said...

hahaha...kak hanim pun nak tukar rambut gak..dah oder pun...

Agensi said...

tahu2..
diknim mesti nak rambut ala-ala cleopetra..
betul tak???

kak ina kl said...

salam...wow..macam real ajer...sukernya akak tenguk..

anes said...

salam, thanks kak ina sudi jengah..

Post a Comment